با افزایش حقوق ها، حق اولاد چقدر شد؟

نایب رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: انتظار داریم با توجه به نظر نهایی شورای نگهبان درباره لایحه ترمیم حقوق، از ماه آینده افزایش حقوق برای کارمندان و بازنشستگان لحاظ شود.

به گزارش صدای بورس،محمد حسن آصفری درباره آخرین وضعیت لایحه ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، بیان کرد: برای افزایش حقوق بازنشستگان یک سقف حداقلی ۹۰۰ هزار تومانی لحاظ شده است که حداکثر تا ۲ میلیون تومان قابل افزایش است، به عبارتی دیگر حداقل افزایش حقوق بازنشستگان ۹۰۰ و حداکثر افزایش حقوق آنها ۲ میلیون تومان است.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین برای کارمندان دولت نیز حداقل افزایش حقوق ۱ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و حق اولاد در افزایش حقوق ها بالغ بر صد درصد افزایش یافته است، به ازای همسر نیز مجددا افزایش ۵۰ درصدی لحاظ خواهد شد، ۳ هزار امتیاز نیز برای کارکنان دولت لحاظ خواهد شد که باید آئین نامه آن ابلاغ شود. نهایتا ۲/۵ الی ۳ میلیون تومان افزایش حقوق برای کارمندان دولت اعمال خواهد شد.

کد خبر 462180

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مجوز برداشت ۱۰ درصدی دولت از سهم صندوق توسعه ملی صادر شد

    مجوز برداشت ۱۰ درصدی دولت از سهم صندوق توسعه ملی صادر شد

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجوز کاهش ۱۰درصدی سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی صادر شد،گفت: قرار است دولت منابع افزایش حقوق را از محل مازاد درآمدها و صرفه‌جویی محقق کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد از بودجه عمرانی استفاده خواهد شد.

  • سد جدید افزایش حقوق

    سد جدید افزایش حقوق

    درحالی‌که افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان قطعی تلقی می‌شد، اظهارات روز گذشته مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه تردیدهایی را در این زمینه به‌وجود آورد. پس از تغییراتی که مجلس در لایحه ابتدایی افزایش حقوق به‌وجود آورد، دولت و مجلس به توافقی در این زمینه دست یافته بودند. اما بر اساس گفته‌های میرکاظمی در صحن علنی مجلس مواردی به لایحه اضافه شد که مورد قبول دولت نیست. قرار است که لایحه مدنظر به شورای نگهبان برود و در آنجا به این موارد رسیدگی شود.

  • ابلاغ قانون «اصلاح قانون بودجه و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان»

    ابلاغ قانون «اصلاح قانون بودجه و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان»

    رئیس جمهور قانون «اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشورابلاغ کرد.

  • خبر بد درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

    خبر بد درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

    رئیس سازمان برنامه و بودجه از مخالفت دولت مخالف با بخش هایی از لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان خبر داد.

  • ۲۵۰ هزار حساب دولتی تبدیل به ۲۳ هزار حساب شفاف شد

    ۲۵۰ هزار حساب دولتی تبدیل به ۲۳ هزار حساب شفاف شد

    وزیر اقتصاد هدف دولت از انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی را ایجاد شفافیت و مطالبه‌گری عمومی درباره عملکرد این شرکت‌ها برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =